Red Tag

Een sterk merk, een sterke identiteit

RedTag ziet zich zelf als merk en maakt gebruik van eenvoudige middelen om ook voor jou aan een sterk merk te bouwen.
Werk nu als ZZP’er of young professional zelf ook aan je merk. Samen met RedTag: gepassioneerd, professioneel en persoonlijk.

De kleur rood!

De kleur rood in mijn bedrijfsnaam staat voor passie. Mijn passie en jouw passie.
Mijn passie voor het communicatievak, voor mensen en voor resultaten die ik voor ogen heb.

Lees verder!

De kleur rood in mijn bedrijfsnaam staat voor passie. Mijn passie en jouw passie.
Mijn passie voor het communicatievak, voor mensen en voor resultaten die ik voor ogen heb. Jouw passie voor jouw vak. Gepassioneerd ga ik samen met je aan de slag om jouw passie zichtbaar en relevant te maken voor je toekomstige klanten of werkgevers. De kleur rood staat ook voor aandacht. Denk aan de rode lap van een Spaanse stierenvechter, een waarschuwingsbord in het verkeer of de kleur van mijn leren jasje. Aandacht trekken, begint bij aandacht geven. Ook bij RedTag. Daarom hecht ik veel waarde aan persoonlijk contact.


Brandmerken

Het Engelse woord ‘Branding’ betekent brandmerken. Als jong meisje heb ik gezien hoe mijn vader de koeien brandmerkte met ons familiesymbool.

Lees verder!

4L met een halve diamant (dakje) erboven. Het rode etiket in het logo van RedTag is een knipoog naar het brandmerk van mijn familie. Bij personal branding draait het om brandmerken in figuurlijke zin. Het is de kunst om je merk authentiek en onderscheidend te maken.


Welke unieke eigenschappen ga je accentueren. In woorden, beelden en daden. Vergelijkbaar met een etiket, een tag, dat je opplakt, waardoor je direct in het oog springt.     


Tikkertje spelen

Tag staat ook voor tikkertje spelen. Tikkertje is een kinderspel waarbij je de ander moet proberen te tikken of te raken. Lukt dat, dan is de ander aan de beurt.

Lees verder!

Communicatie heeft veel weg van dit populaire spel.  Als ZZP’er moet je eerst een potentiële klant raken, voordat hij met je in zee gaat. Voor een young professional en een toekomstig werkgever geldt precies hetzelfde. Daarom is echt contact maken zo belangrijk voor succesvolle communicatie. RedTag zorgt voor inlevingsvermogen, de juiste vragen en speelse methoden om inzicht te krijgen in je potentiële klant of werkgever.  



Personal Branding voor jonge ondernemers

Vorm & inhoud geven aan jouw unieke merk? RedTag heeft speciaal voor startende ondernemers & ZZP’er een aantal oplossingen ontwikkeld.

 

 

Lees verder...

Personal Branding voor Young Professionals

Net afgestudeerd en op zoek naar je eerste baan? Of ben je toe aan een nieuwe
stap in je carrière? RedTag ondersteunt je graag

 

 

Lees verder...